
Prepárate para o Black Friday!
Orixe do Black Friday
Son moitas as versións relativas ás orixes do Black Friday.

Evolución do Black Friday
O paso do tempo converteu o xa coñecido como Black Friday nunha cita obrigatoria para as marcas e os consumidores.
Porén, e sempre mantendo a súa esencia, o tempo tamén o fixo evolucionar ata o que hoxe coñecemos. A nivel comercial, cos anos foi crecendo o número de marcas que, na data do Black Friday, realizan suculentas ofertas aos consumidores. Tamén é diferente a forma de presentárllelas, moito máis atractiva (aproveitando os recursos tecnolóxicos existentes). Pero se algo cambiou é a súa duración. Hoxe, os descontos do Black Friday non están dispoñibles un só día, senón varios.
Para alén diso, ao Black Friday sumóuselle, desde o ano 2005, o Cyber Monday. Unha data que, aínda que tamén está marcada en moitos calendarios, non adquiriu aínda a relevancia da súa predecesora. O motivo? Hai quen non coñece, por exemplo:
- Que é o Cyber Monday? Creado pola comunidade shop.org hai xa 15 anos, o seu obxectivo principal é potenciar as compras por Internet.
- Cando é o Cyber Monday? A súa celebración ten lugar o luns seguinte ao Black Friday.
- Como son as ofertas do Cyber Monday? Son bastante similares aos descontos do Black Friday (e realízanse nos mesmos produtos). Unicamente hai que ter en conta que se accede a eles só a través de Internet.

Cando é o Black Friday?
Inicialmente, a data do Black Friday correspondía ao día seguinte ao de Acción de Grazas.

Canto dura o Black Friday?
En principio, o Black Friday redúcese a un día.

Ofertas no Black Friday
Son moitas as ofertas de Black Friday que realizan tanto pequenas como grandes superficies

Como aproveitar as mellores ofertas do Black Friday?
O atractivo dos descontos que as marcas realizan no Black Friday salta á vista.
Para escoller os que máis beneficios nos proporcionen é recomendable:
- Comparar entre todos, xa que a cantidade de ofertas no Black Friday foi crecendo cada ano, máis desde a entrada en xogo de Internet. Poden axudarche as diferentes ferramentas existentes, a modo de comparador, as cales teñen acceso aos distintos descontos das marcas, e que poden resaltar as que mellor se adaptan ao que estás procurando.
- Revisar se, xunto á oferta de Black Friday da marca, existe algunha promoción adicional, como pode ser o envío do produto gratis.
- Vixiar tamén as ofertas de Black Friday realizadas polas marcas en ferramentas como, por exemplo, ‘wikibuy’, que tamén poden comportar descontos realmente interesantes para ti.
Ademais, tamén deben ser analizados factores como:
- A seguridade da páxina web na que compramos.
- As condicións de compra do produto que adquirimos.
