Hala ere, bere zerizanari utzi ez arren, denborak ere bilakarazi egin zuen, egun ezagutzen duguneraino. Merkataritza arloan, urteen poderioz handitzen joan da Black Friday eguna iristen denean kontsumitzaileei eskaintza bikainak egiten dizkieten marka kopurua. Aurkezteko modua ere ezberdina da, askoz ere deigarriagoa baita (dauden baliabide teknologikoez baliatuz). Baina zerbait aldatu bada, haren iraupena da. Egun, Black Friday-ren beherapenak ez daude eskuragarri egun bakar batean, hainbatetan baizik.
Are gehiago, Black Friday-ri Cyber Monday-a (Cyber Astelehena) gehitu zaio 2005. urtetik. Egutegi askotan egonagatik ere markatuta, oraindik ez du hartu bere aurrekoaren garrantzirik. Arrazoia? Bada ezagutzen ez duenik, adibidez:
- Zer da Cyber Monday-a? Shop.org komunitateak duela 15 urte sortua, bere helburu nagusia online erosketak sustatzea da.
- Noiz da Cyber Monday-a? Black Friday-ren ondorengo hurrengo astelehenean ospatzen da.
- Nolakoak dira Cyber Monday-ren eskaintzak? Ostiral Beltzeko beherapenen antzekoak dira (eta produktu berdinetan egiten dira). Horietara soilik Internet bidez sartzen dela hartu behar duzu kontuan.