Atención ao cliente e teléfonos de contacto do BBVA
Fun obxecto de fraude na banca dixital ou nas miñas tarxetas
Co fin de podermos actuar da maneira máis rápida, preme sobre esta ligazón onde che ofrecemos toda a información que precisas para a tramitación da túa incidencia.
Necesitas algún tipo de documentación?
Se es cliente e necesitas un informe ou documentación dalgún dos teus produtos, lembra que os tes dispoñibles na túa área privada, no web ou na app ou acudindo a calquera oficina próxima.
Información sobre cláusulas chan
Consulta a información relacionada.
-
Teño unha dúbida
Envíanos calquera consulta que teñas e contestarémosche o máis axiña posibleEnviar unha consulta -
Quero propor algo
Comparte ideas e comentarios que consideres que nos poden axudar a continuar mellorando a experiencia BBVAEnviar a miña proposta
Dependencias e organismos de atención ao cliente do grupo BBVA
Compromisos do BBVA ante a CNMC
Para calquera incidencia relacionada coa aplicación dos compromisos do BBVA incluídos na resolución da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia relativa á operación entre o BBVA e o Banco Sabadell, pode dirixirse á súa oficina habitual, contactar co seu xestor ou pórse en contacto co departamento de atención ao cliente no número de teléfono 900 102 801 ou mediante o enderezo electrónico consultasgenerales@bbva.com.
Aínda que esperamos que calquera incidencia poida ser resolta pola súa oficina ou polo noso departamento de atención ao cliente no teléfono ou no enderezo electrónico detallados anteriormente, se quere, pode consultar o procedemento de tramitación de reclamacións no apartado correspondente ao Servizo de Atención ao Cliente ou dependencias e organismos de atención ao cliente do Grupo BBVA (que inclúe o Defensor do Cliente).