Atenció al client i telèfons de contacte de BBVA
He estat objecte de frau en la banca digital o en les meves targetes
A fi que puguem actuar de la manera més ràpida, fes clic en aquest enllaç, on t'oferim tota la informació que necessites per a la tramitació de la teva incidència.
Necessites alguna mena de documentació?
Si ets client i necessites un informe o documentació d'algun dels teus productes, recorda que els tens disponibles a la teva àrea privada, al web o l'app, o a qualsevol oficina pròxima.
Informació sobre clàusules terra
Consulta la informació relacionada.
-
Tinc un dubte
Envia'ns qualsevol consulta que tinguis i et contestarem al més aviat possibleEnviar una consulta -
Vull proposar una cosa
Comparteix idees i comentaris que creguis que poden ajudar-nos a continuar millorant l'experiència BBVAEnviar la meva proposta
Dependències i organismes d'atenció al client del grup BBVA
Compromisos de BBVA davant la CNMC
Per resoldre qualsevol incidència relacionada amb l'aplicació dels compromisos de BBVA inclosos en la resolució de la Comissió Nacional dels Mercats i de la Competència relativa a l'operació entre BBVA i Banc Sabadell, us podeu adreçar a la vostra oficina habitual, contactar amb el vostre gestor o posar-vos en contacte amb el departament d'atenció al client al número de telèfon 900 102 801 o mitjançant el correu electrònic a l'adreça consultasgenerales@bbva.com.
Encara que esperem que qualsevol incidència pugui ser resolta per la vostra oficina o pel nostre Departament d'Atenció al Client al telèfon o correu electrònic abans detallat, si voleu, podeu consultar el procediment de tramitació de reclamacions en l'apartat corresponent al Servei d'Atenció al Client o Dependències i organismes d'atenció al client del Grup BBVA (que inclou el Defensor del Client).