Bezeroarentzako arreta eta BBVAren harremanetarako telefonoak
Iruzurra egin didate banku digitalean edo nire txarteletan
Sakatu esteka honetan ahalik azkarren jardun ahal izateko. Zure gorabehera izapidetzeko behar duzun informazio guztia eskainiko dizugu bertan.
Dokumentazio motaren bat behar duzu?
Bezero baldin bazara eta zure produktuei buruzko txosten edo agiriren bat behar baduzu, gogoan izan zeure gune pribatuan, webgunean zein app-ean, dituzula eskuragarri, eta baita bulego hurbilenean ere.
Zoru klausulei buruzko informazioa
Kontsultatu horri lotutako informazioa.
-
Zalantza bat dut
Helaraz iezaguzu edozein kontsulta eta ahalik lasterren erantzungo dizuguBidali kontsulta bat -
Zerbait proposatu nahi dut
Partekatu BBVA esperientzia hobetzen jarraitzen lagun diezagukela uste duzun ideia eta iruzkinakBidali nire proposamena
BBVA Taldeko bezeroarenganako arretarako bulegoak eta erakundeak
BBVAren konpromisoak MLBNren aurrean
Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalak BBVAren eta Banco Sabadellen arteko eragiketari buruz eman duen ebazpenean jasotako BBVAren konpromisoen aplikazioarekin zerikusia duen edozein gorabeheraren aurrean, zure ohiko bulegora jo dezakezu edo zure kudeatzailearekin edo bezeroaren arretarako sailarekin harremanetan jarri zaitezke 900 102 801 telefono-zenbakira deituta edo consultasgenerales@bbva.com helbide elektronikora idatzita.
Zure bulegoak edo Bezeroaren Arretarako gure Sailak edozein gorabehera aurrez zehaztutako telefonoan edo posta elektronikoan konponduko duela espero dugun arren, nahi izanez gero, erreklamazioak izapidetzeko prozedura kontsulta dezakezu BBVA Taldeko Bezeroarenganako Arretako Zerbitzua edo bezeroaren arretarako bulegoak eta erakundeak (Bezeroaren Defendatzailea ere biltzen du) atalaren dagokion sailean.