Bezeroarentzako arreta eta BBVAren harremanetarako telefonoak

Galdetu BBVAren zerbitzu eta produktuei buruzko edozein zalantza

Iruzurra egin didate banku digitalean edo nire txarteletan

Sakatu esteka honetan ahalik azkarren jardun ahal izateko. Zure gorabehera izapidetzeko behar duzun informazio guztia eskainiko dizugu bertan.

Jar zaitez harremanetan BBVArekin

Bulegoak eta kutxazainak

Gure bulegoko sare zabalean modu pertsonalean argituko dituzte zure zalantzak.

BBVAren harremanetarako telefonoak

Hainbat zenbaki ditugu gurekin harremanetan jar zaitezen.

BBVA SSSS

Sare sozialetan ere zure esku gaituzu, zauden lekuan zaudela, gurekin komunikatzeko aukera izan dezazun.

Zoru klausulei buruzko informazioa

Kontsultatu horri lotutako informazioa.

  • Zalantza bat dut

    Helaraz iezaguzu edozein kontsulta eta ahalik lasterren erantzungo dizugu
  • Zerbait proposatu nahi dut

    Partekatu BBVA esperientzia hobetzen jarraitzen lagun diezagukela uste duzun ideia eta iruzkinak
  • Erreklamazio bat dut

    Lege izaerako kontsulta bat edo erreklamazio berri bat egin nahi dut.

BBVA Taldeko bezeroarenganako arretarako bulegoak eta erakundeak

Kontsulta ditzakezu BBVAk eskaintzen dizkizun bezeroarenganako arretarako zerbitzu guztiak.

BBVAren konpromisoak MLBNren aurrean

Nola jakinarazi gorabeherak

Merkatuen eta Lehiaren Batzorde Nazionalak BBVAren eta Banco Sabadellen arteko eragiketari buruz eman duen ebazpenean jasotako BBVAren konpromisoen aplikazioarekin zerikusia duen edozein gorabeheraren aurrean, zure ohiko bulegora jo dezakezu edo zure kudeatzailearekin edo bezeroaren arretarako sailarekin harremanetan jarri zaitezke 900 102 801 telefono-zenbakira deituta edo consultasgenerales@bbva.com helbide elektronikora idatzita.

Zure bulegoak edo Bezeroaren Arretarako gure Sailak edozein gorabehera aurrez zehaztutako telefonoan edo posta elektronikoan konponduko duela espero dugun arren, nahi izanez gero, erreklamazioak izapidetzeko prozedura kontsulta dezakezu BBVA Taldeko Bezeroarenganako Arretako Zerbitzua edo bezeroaren arretarako bulegoak eta erakundeak (Bezeroaren Defendatzailea ere biltzen du) atalaren dagokion sailean.