Como funciona a banca telefónica do BBVA

Explicámosche como operar coas túas contas con só unha chamada telefónica

A banca telefónica de O BBVA permíteche realizar todas as túas operacións e consultas a través dunha chamada, dunha maneira áxil, cómoda e sinxela.

En función do teu perfil, hai habilitada unha liña específica en que os nosos expertos acompañaranche tanto na realización de calquera proceso da túa operativa como á hora de resolver calquera incidencia que poida xurdirche.

Báner Superior Contas Sen Comisións Báner Superior Contas Sen Comisións

Coñece a Conta En liña sen Comisións

Persoas

 
Teléfono
Horario

Se es un Particular

En España: 91 224 94 26

24 horas ao día, 7 días á semana 

No estranxeiro:

+34 91 374 73 68

Se es de Banca Privada

91 224 98 95
24 horas ao día, 7 días á semana 

Se es de Banca Persoal

91 224 98 82
24 horas ao día, 7 días á semana 

Empresas

 
Teléfono
Horario

Se es un Autónomo

91 298 35 96

De luns a venres de 9 h a 19 h
Se es unha Peme

Se es un Negocio

91 224 98 07
De luns a domingo de 7 h a 24 h

Se es unha Institución

91 296 70 70
De luns a venres de 9 h a 19 h

Como funciona?

Se es un Particular ou cliente de Banca Privada ou Banca Persoal, este é o proceso que debes levar a cabo:

Se xa es usuario de banca telefónica:

  • Identifícate co teu DNI.
  • Comunica que operación ou consulta queres realizar.
  • Solicitarémosche dúas posicións aleatorias da túa clave de acceso para poder tramitala. Nalgúns casos, ademais, será necesario que nos facilites a clave que che enviaremos ao teu móbil validado.

Se non es usuario de banca telefónica:

  • Podes darte de alta no servizo na túa primeira chamada. Recorda ter á man as túas tarxetas BBVA.

Para facelo aínda máis fácil, poderás utilizar as operacións áxiles que teñas configuradas na túa parte privada de BBVA.es, así como os alias que teñas asignados aos teus produtos. Un alias é un nome co que identificaches os teus produtos na túa parte privada de BBVA.es.

Tamén poderás utilizar a túa axenda de contactos para, por exemplo, facer unha transferencia a un deles. 

Estes son algúns exemplos:

  • "Desexo consultar o saldo da miña conta nómina"
  • "Quero facer unha transferencia de 150 € desde a miña conta aforro"
  • "Quero recargar 20 € no meu móbil (operador)"
  • "Quero consultar a cotización do BBVA"
  • "Desexo coñecer o teléfono da oficina 4321"

Vantaxes da banca telefónica

  • Rápido: canta máis información facilites, máis áxil será a túa xestión.
  • Sinxelo: tan fácil como identificarte e dicirnos que desexas realizar.
  • Tanto particulares como empresas dispoñen dun amplo abano de consultas e operacións en só unha chamada.
Báner Central Non Comisións Báner Central Non Comisións

0 € en comisións pola túa conta e tarxeta.

Coñece a Conta En liña sen Comisións

A través da liña BBVA poderás:

  • Consultar o saldo das túas contas, tarxetas de crédito, depósitos, plans de pensións ou fondos de investimento.
  • Consultar os últimos movementos das túas contas e tarxetas, coa posibilidade de enviar unha copia ás túas e-mail.Realizartransferencias e traspasos.
  • Enviar diñeiro ao caixeiro para a súa retirada sen tarxeta.
  • Recargar o teléfono móbil.
  • Consultar e devolver recibos.
  • Activar unha tarxeta ou cambiar a forma de pagamento.
  • Consultar a túa carteira e cotizacións de valores.
  • Consultar información de oficinas do BBVA.
  • Xestionar as túas claves.
CTA Faiche Cliente CTA Faiche Cliente
Contas - Tamén podería interesarche Contas - Tamén podería interesarche

Tamén che podería interesar

  • Axudan a identificar o banco receptor dunha transferencia, garantindo a seguridade do proceso.
  • Puxemos á túa disposición varias funcionalidades en liña que farán máis sinxelas as túas xestións esteas onde esteas.
  • O tempo que tarda en facerse unha transferencia varía. Explicámosche todo o que envolve a esta operación bancaria.
Contas - Ferramentas Contas - Ferramentas

Ferramentas de contas