Así cambiará as fintech a normativa PSD2

Máis opcións e servizos de valor engadido para o consumidor.

"O termo fintech" (nado de unir "finance" e "technology") fai referencia a aquelas empresas que buscan transformar os servizos financeiros utilizando as novas tecnoloxías. O seu obxectivo é facer unha banca máis accesible para o cliente, simplificando os procesos que este debe a realizar (como os pagamentos e cobramentos ou a realización de investimentos), ao que axuda o uso de Internet. 

Un modelo innovador que está facendo que estas "fintech" medren a gran velocidade. Con todo, será coa aplicación da normativa PSD2 (o vindeiro 14 de setembro) cando adquiran esa posición de privilexio que tanto degoxan e que ata agora non puideron conseguir.

Báner Superior Biometria Báner Superior Biometria
Unifica a túa operativa na app do BBVA
Fai todo o que necesitas desde o móbil de forma fácil e cómoda.

E é que, esta directiva non só busca potenciar a seguridade nos pagamentos en liña, tamén quere terminar de definir un mercado único de pagamentos en liña no EEE. Un espazo no que estas "fintech" terán un papel protagonista ao contar coas mesmas ferramentas que as entidades bancarias tradicionais, obrigadas a compartir a información dos seus clientes (sempre que estes dean o visto e prace) coas TPPs. 

Un feito que abre para o consumidor novas opcións entre as que elixir á hora de realizar pagamentos en liña, máis sinxelas e utilizable, á par que lles ofrece servizos de valor engadido que lles axudarán a tomar mellores decisións financeiras.

BBVA e as "fintech"

BBVA tamén camiña aliñada coa normativa PSD2 no relativo ás "fintech”. Son un elemento fundamental para ofrecer un mellor servizo os nosos clientes. 

Por iso, fai tempo abrimos a nosa plataforma ás TPPs e, dende entón, estas poden beneficiarse da nosa tecnoloxía co fin de crear funcionalidades que poidan dar un valor engadido ao consumidor

Báner Central Biometria Báner Central Biometria
Descubre a Banca en liña de O BBVA
Aproveita todas as funcionalidades que che ofrecemos e que che permitirán realizar as túas operacións diarias desde o móbil.
Isto, unido á nosa estratexia de anticipación, permite aos nosos clientes acceder a solucións innovadoras que lles fan a vida máis fácil como, por exemplo, o Servizo de Agregamento co que teñen todas as súas contas e tarxetas nun mesmo sitio. Tamén dispoñen de servizos como acender ou apagar as súas tarxetas dende o móbil ou "Mi día a día" para ter controlada a súa economía de maneira sinxela desde a app de BBVA. Pódese pedir máis?
CTA Biometria CTA Biometria