Queres domiciliar a nómina en O BBVA? Faino co Servizo de Mudanza

Domiciliar a nómina noutra conta pode facerse de forma cómoda e rápida.

Por veces, resulta necesario cambiar de banco debido a que o actual modificou as súas condicións ou porque se presenta unha nova situación financeira que require unha conta con outro tipo de características. Porén, ante este movemento, o traslado de recibos e nóminas pode resultar un proceso complicado e tedioso. 

Non obstante, e da man das novas tecnoloxías, creáronse experiencias como o Servizo de Mudanza de O BBVA, cuxo obxectivo é facilitar estas xestións. Neste artigo imos explicarche como domiciliar a nómina na túa nova conta grazas a este novo servizo.

Servizo Mudanza Top Servizo Mudanza Top
Servizo de Mudanza de O BBVA
Cambia a túa nómina ou pensión a O BBVA de forma fácil e cómoda.

Que é o Servizo de Mudanza?

Antes de tomar a decisión de cambiar de banco hai que meditar os beneficios e inconvenientes que isto supón, o que comporta valorar as vantaxes de trasladar a conta e os servizos adicionais que ofrece o banco de destino. A partir de aí, e unha vez que se decidiu facer o cambio, empezan as preocupacións en forma de incómodas e longas xestións de traslados de servizos e de contas. 

O Servizo de Mudanza de O BBVA é unha funcionalidade totalmente gratuíta que BBVA ofrece para facilitar este tipo de xestións. Os seus clientes poden acceder a ela desde bbva.es ou desde a app de O BBVA. Aqueles que aínda non sono, tamén poden contar co servizo ao abrir unha conta en O BBVA. Da súa man, o cliente pode elixir que recibos e ingresos quere trasladar.

No primeiro caso, se se elixe a opción de traslado de recibos, BBVA encárgase de pórse en contacto cos emisores dos recibos de auga, gas, teléfono, internet, colexios, etc. para solicitarlles o cambio de domiciliación. Se o que desexa é o traslado de ingresos recorrentes, o usuario pode elixir se facer el a xestión coa súa empresa ou pagador de nómina ou outros ingresos para xestionar o cambio de domiciliación ou deixara en mans de O BBVA facilitando o contacto do pagador para facer a devandita comunicación.

Como activar o Servizo de Mudanza de O BBVA

Utilizar o Servizo de Mudanza de O BBVA é moi sinxelo. Se o interesado aínda non é cliente de O BBVA, o primeiro paso a tomar é abrir unha conta bancaria, que está exenta de comisións de transferencias, de retirada de efectivo a crédito ou débito en caixeiros (de O BBVA), de administración e mantemento da conta e de emisión e mantemento da tarxeta de débito. Darse de alta é gratuíto e pode facerse en persoa ou de forma telemática, tanto en bbva.es como na app de O BBVA. 

Despois deste paso previo, ou no caso de que a persoa interesada xa fóra cliente, deberá seleccionar a experiencia Servizo de Mudanza desde a web ou a aplicación móbil. Os clientes que desexen facer un traslado na domiciliación da súa nómina poden solicitar, mediante unha destas plataformas virtuais, o documento que deberán presentar na súa empresa para pedir o cambio de conta onde recibir o seu soldo a partir dese momento. 

Existen outras situacións en que pode facerse un traslado de ingresos, como é o caso dos propietarios de bens inmobiliarios, que reciben de forma recorrente o pagamento dun alugamento, ou os pensionistas. Os primeiros poderán obter o documento necesario para entregar aos seus inquilinos e, desta maneira, recibir o pagamento na nova conta de forma automática e sen custo. Os pensionistas, pola súa banda, poden pedir información suplementaria por correo electrónico ou na súa sucursal sobre como domiciliar a pensión na súa nova conta bancaria mediante o Servizo de Mudanza. 

No caso de que o cliente desexe realizar o traslado dun recibo mediante o Servizo de Mudanza, abondará con que faga unha foto dos devanditos recibos e BBVA encargarase da xestión do cambio de recibos á súa nova conta bancaria, que se levará a cabo de forma inmediata.

Servizo de Mudanza Central Servizo de Mudanza Central
Trae os teus recibos, ingresos e máis
Coñece todo o que podes facer a través do Servizo de Mudanza.

Xestións a ter en conta ao domiciliar a nómina

Existe unha serie de recomendacións a tomar en conta relacionada coa domiciliación da nómina cando se realiza un cambio cara a unha nova conta: 

  • Asegurarse de que a nova conta cumpre cos requisitos e servizos que se buscan. Para iso, é recomendable falar co xestor ou consultar atentamente as condicións na páxina web do banco.
  • Non cancelar a conta do outro banco ata asegurarse de que todas as domiciliacións e os recibos foron abonados (poderían quedar pagamentos pendentes, coas súas penalizacións correspondentes). Un erro bastante común ao crear unha nova conta, xerado ao intentar evitar eventuais cobramentos de comisións.
  • Informar todos os pagadores do cambio de conta (sobre todo se se é traballador por conta allea). De non facerse, estes seguirán realizando os ingresos na antiga entidade bancaria e iso pode producir un descuberto na nova conta.

Se necesitas cambiar de entidade bancaria e decidíchesche por unha conta de O BBVA, aproveita o Servizo de Mudanza para facer o traslado de domiciliación de nómina e de pagamento de recibos. Podes facer todas as xestións de forma totalmente dixital desde bbva.es ou desde a aplicación móbil e en tan só uns clics. Cambiar de conta nunca fora tan fácil.

Servizo de Mudanza CTA Servizo de Mudanza CTA