Como podo contactar co meu xestor Contigo

Contámosche as vías de comunicación que o BBVA che ofrece para contactar co teu xestor.

Como podo falar co meu xestor Contigo?

Vía telefónica

Á hora de contactar co teu xestor Contigo, o máis habitual e efectivo é que o fagas a través do teléfono chamando a un número 900. Entra na túa posición global a través de BBVA.es ou a túa app BBVA (introduce as túas claves de acceso) e no menú superior preme sobre “O meu xestor”, onde encontrarás os seus datos de contacto. 

Ademais, poderalo chamar a calquera hora do día e calquera día da semana, xa que se el non está dispoñible atenderate o seu equipo de apoio. Este equipo está operativo as 24 horas do día e, en caso de non poder resolver a túa dúbida sobre unha operativa, informará o teu xestor para que se poña en contacto contigo o máis rápido posible.

Vía web ou app

Podes contactar co teu xestor a través de bbva.es e da app BBVA. Accede á túa Área Privada co teu usuario e contrasinal, e selecciona “O meu xestor” no menú superior e fai clic no nome do teu xestor. Aquí podes iniciar unha conversa privada co teu xestor, nun medio totalmente seguro. Ademais, poderás gardar o historial das vosas conversacións, e os seus datos adxuntos, no apartado “As miñas conversacións”.

Lembra que o teu xestor BBVA Contigo te poderá axudar en calquera xestión: 

  • Informarte dos produtos BBVA nos que esteas interesado.
  • Resolverche as dúbidas sobre os teus investimentos ou operacións.
  • Mandarche documentos de contratación de produtos BBVA e asinalos desde a propia app BBVA.