Política de protección de datos persoais
Canle WhatsApp BBVA
Que finalidade ten esta política de protección de datos persoais?
Quen é o responsable do tratamento dos meus datos persoais?
BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA, S.A. (de agora en diante, “BBVA”) con domicilio social na Plaza de San Nicolás 4, 48005 Bilbao, España é o responsable do tratamento dos datos persoais que serán obxecto de tratamento. Enderezo de correo electrónico: consultasgenerales@gdpr.com
Ten en conta que o BBVA é un responsable do tratamento independente de WhatsApp Ireland Limited. Para coñecer o tratamento de datos persoais que realiza WhatsApp Ireland Limited a través da Rede Social, consulta a súa política de privacidade.
Que datos necesita tratar o BBVA, para que e por que (base de lexitimación)?
A tipoloxía de datos persoais que tratará o BBVA variará en función de se:
- Estás na lista de contactos da nosa conta corporativa. Neste caso, o BBVA, a través dos administradores da Canle, poderá visualizar a túa foto de perfil, nome de perfil, número de teléfono completo, así como as reaccións ás publicacións e respostas nas enquisas que se lancen a través da Canle.
- Non estás na lista de contactos da nosa conta corporativa. Neste caso, o BBVA, a través dos administradores da Canle, só poderá visualizar a túa foto de perfil, así como as reaccións e respostas ás enquisas que se lancen a través da Canle.
Por favor, ten en conta que podes limitar a información á que o BBVA como xestor da Canle pode acceder en función da túa configuración de privacidade na Rede Social.
Lembra que nin as demais persoas que seguen a Canle nin as que só a visitan poden ver como interactúas co contido dela. Non poden ver o teu nome, número de teléfono, foto de perfil, reaccións ao contido da Canle nin como votas nas enquisas. Ademais, os teus contactos non poden ver que canles segues nin como interactúas co contido dunha canle (a menos que administren unha canle que segues).
Os datos persoais anteriormente indicados serán facilitados ao BBVA por WhatsApp Ireland Limited a través da Rede Social e serán tratados polo BBVA coa única finalidade de xestionar a Canle mediante a cal se compartirá contido sobre o BBVA que poida ser do teu interese, incluído contido sobre os nosos produtos e servizos. A base de lexitimación é o interese lexítimo do BBVA consistente en manterte informado do contido sobre o BBVA que poida ser do teu interese ao acceder á Canle de maneira voluntaria.
Lembra que formar parte da Canle como usuario é totalmente voluntario, polo tanto, sempre que queiras podes exercer o teu dereito de oposición deixando de seguir a Canle premendo en “Deixar de seguir a canle”.
O BBVA trata os teus datos persoais con absoluta confidencialidade, co compromiso de gardar segredo sobre eles e de adoptar todas as medidas necesarias que eviten a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado, de acordo coas obrigas legais que son de aplicación ao BBVA como responsable do tratamento dos teus datos persoais. O BBVA ten implantados e mantén os máis altos niveis de seguridade esixidos pola lexislación para protexer os teus datos de carácter persoal fronte a perdas fortuítas e accesos, tratamentos ou revelacións non autorizados, tendo en conta o estado da tecnoloxía, a natureza dos datos almacenados e os riscos aos que están expostos.
Durante canto tempo se conservarán os meus datos?
Vanse comunicar os meus datos?
Cales son os meus dereitos e como podo contactar co DPO?
Poderás exercitar os teus dereitos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación do tratamento e portabilidade mediante un escrito a través de derechosprotecciondatos@bbva.com. Podes contactar co delegado de protección de datos a través de https://www.bbva.es/gl/general/tratamiento-datos.html#contacto-dpo.
En calquera caso, poderás presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es).