Mètodes d'identificació de nous clients a BBVA

T'expliquem quins són els mètodes d'identificació de nous clients i per què es fa.
En virtut de la normativa de blanqueig de capitals, tots els bancs que operen a Espanya han d'identificar als seus clients nous. Per a les noves altes a través d'internet, hi ha tres mètodes d'identificació:

És una forma segura i ràpida d'identificar-se sense haver de moure's de casa o de la feina. Si ja tens un compte en un altre banc, només has d'informar del teu número de compte en aquesta entitat i BBVA s'encarregarà de posar-se en contacte amb el banc i verificar que, efectivament, les teves dades d'alta (DNI/NIE, domicili fiscal, etc.) coincideixen amb les facilitades.

Aquest mètode és gratuït, no es carregarà cap tipus d'import al teu compte ni tampoc es farà servir aquesta dada per a cap acció comercial.

Si no disposes d'un altre compte en un altre banc, BBVA t'ofereix un altre mètode gratuït d'identificació, amb el qual un missatger anirà a l'adreça que hagis indicat en el procés d'alta per recollir la documentació signada i verificar presencialment que les dades aportades coincideixen amb la persona que l'entrega.

BBVA ofereix la possibilitat d'identificar-se mitjançant una videotrucada gratuïta, ràpida i molt senzilla. Un gestor del banc es posarà en contacte amb tu mitjançant una videotrucada al teu telèfon mòbil, o al teu ordinador, per identificar-te, verificar l'autenticitat del teu DNI i donar-te la benvinguda a BBVA.

Aquesta nova forma d'identificació només està disponible si fas l'alta mitjançant el teu mòbil iPhone o Android.