Erabilerraztasuna
Erabilerraztasun-aitorpena
BBVAk Jasangarritasun Politika bat du, gizartean eragin positiboa sortzera bideratua, urrunago iristeko zure borondatean inor atzean gera ez dadin.
Irisgarritasunarekin eta diseinu unibertsalarekin dugun konpromisoak ekimen ugari bultzatzera eraman gaitu, erabiltzaileek aurki dezaketen edozein oztopo ezabatzeko.
BBVAk konpromisoa hartu du bere webguneak eskuragarri egiteko, irisgarritasunaren arloko Europar Batasunaren zuzentarauen transposizioari buruzko maiatzaren 8ko 11/2023 Legearekin bat etorriz.
Erabilerraztasun-adierazpen hau bbva.es atari publikoan eta online bankan aplikatzen da, bai web-bertsioan, bai Android eta iOS aplikazio mugikorrean.
Betetzearen egoera
Eskuragarri ez dagoen edukia
Jarraian jasotzen den edukia ezin da atzitu, honako honengatik:
2023ko maiatzaren 8ko 11/2023 Legearekin bat ez etortzea.
BBVA.es eta online WEB banka:
- 1.4.4 irizpidea. Erabiltzaileak testuaren tamaina handitu dezakeen arren, baliteke egoera jakin batzuetan interfazea behar bezala ez egokitzea.
- 1.4.10 irizpidea. Testuaren tamaina handitzean, interfazea ez da zutabetan berrantolatzen irakurketa errazteko.
- 2.1.1 irizpidea. Kasu batzuetan teklatuarekiko interakzio-arazoak daude.
- 2.1.2 irizpidea. Kasuren batean, elementu batzuek teklatuaren fokua harrapatzen dute.
- 2.4.6 irizpidea. Kasu batzuetan gorabeherak izaten dira etiketen definizioan.
- 3.3.2 irizpidea. Kasu batzuetan, zenbait osagai manipulatzeko jarraibide ez oso argiak edo falta direnak daude.
- 4.1.2 irizpidea. Bada rol desegokia duen osagai bat.
- 4.1.3 irizpidea. Kasu batzuetan, egoera-mezuak ez dira behar bezala jakinarazten.
- 4.1.2 irizpidea. Kasu batzuetan, eraikuntza-akatsak dituzten osagai batzuek zailtasunak eragin ditzakete laguntza-tresnak erabiltzean.
- Grafikoak: datuak grafikoetan bistaratzeari dagokionez, honako irizpide hauei buruzko arazoak ager daitezke:
- 1.4.1 irizpidea: Kolorearen erabilera.
- 1.4.11 irizpidea: Elementu ez-testualen kontrastea.
- Arazo horiek arintzeko, kasu batzuetan datuak txandaka erakusten dira, hala nola datu tabularrak. Lanean jarraitzen dugu gure grafiko guztiak guztientzat eskuragarri dagoen formatu batera eramateko.
BBVA Online Bankako aplikazio mugikorra:
- 1.4.4 irizpidea. Gailu mugikorretako pantailaren tamainaren mugak direla eta, testuaren igoera % 120ra murriztu da, araudian zehaztutako % 200era mugatu beharrean.
- 1.4.10 irizpidea. Testuaren tamaina handitzean, interfazea ez da zutabetan berrantolatzen irakurketa errazteko.
- 2.1.1 irizpidea. Kasu batzuetan foku-arazoak daude elementu ez-elkarreragileetan.
- 2.2.1 irizpidea. Segurtasun-arrazoiak direla eta, erabiltzaile-saioak ezin du saioaren denbora luzatu.
- 2.4.7 irizpidea. Kasu batzuetan, tabulazio-fokua jasotzen duten ikusizkoak ez diren elementuak daude.
- 3.3.2 irizpidea. Kasu batzuetan, zenbait osagai manipulatzeko jarraibide ez oso argiak edo falta direnak daude.
- 4.1.3 irizpidea. Kasu batzuetan, egoera-mezuak ez dira behar bezala jakinarazten.
- Grafikoak: datuak grafikoetan bistaratzeari dagokionez, honako irizpide hauei buruzko arazoak ager daitezke:
- 1.4.1 irizpidea: Kolorearen erabilera.
- 1.4.11 irizpidea: Elementu ez-testualen kontrastea.
- Arazo horiek arintzeko, kasu batzuetan datuak txandaka erakusten dira, hala nola datu tabularrak. Lanean jarraitzen dugu gure grafiko guztiak guztientzat eskuragarri dagoen formatu batera eramateko.
Atzigarritasun-adierazpen honen prestaketa
Adierazpen hau 2025eko ekainaren 1ean prestatu da, eta irisgarritasunean adituak diren gure taldeekin egindako ebaluazioetan oinarrituta dago, irisgarritasunaren gure hornitzaileen aldizkako ebaluazioen laguntzarekin.
Eguneraketen bolumen handia, gure webguneetan funtzionalitate edo eduki berriak sortzea eta aplikazio mugikorra direla eta, eta irisgarritasuna etengabe ebaluatzen ari garenez, litekeena da deskribatutako arazoetako batzuk jada ez aplikatzea adierazpen hau irakurtzeko unean.
Oharrak eta harremanetarako datuak
Webgune honetako edukiren bat erabilerraza ez dela antzematen baduzu edo webgune honen erabilerraztasunari buruzko zalantzarik baduzu, consultasgenerales@bbva.com helbide elektronikoan edo BBVA 900 102 801 lerrora deituz jakinarazi dezakezu.
Informazio eskuragarriaren edo kexaren eskaera egin ondoren, atzera bota badute edo erabiltzailea ados ez badago, erreklamazio bat jarri ahal izango dio BBVAren Laguntza-zentroari.
Gure bezeroek detektatutako oztopo bakoitzari pertsonalki erantzuten diogu, eta aktiboki lan egiten dugu horiek ahalik eta lasterren konpontzeko.
Aplikatzeko prozedura
Aplikazio prozedura egoki eta eraginkor bat jarriko da abian, eta prozedura horretara jo beharko da jakinarazpenari edo eskaerari emandako erantzuna asegarria ez bada.
Aukerako edukia
Erabiltzaileek aurki dezaketen irisgarritasun-oztopo oro ezabatu nahi dugu, eta, beraz, hori lortzeko beharrezko ikuspegia txertatu dugu gure lan-prozesuetan:
- Nabigazioa teklatu bidez edo laguntza teknikoak erabiliz, pantaila-irakurgailuak, kasu.
- Kolore-kontrasteak, estandarrean definitutako ratioen arabera.
- Izenburuen, botoien eta loturen erabilera eta koherentzia.
- WAI-ARIA estandarraren semantika eta aplikazioa interakzioko elementu konplexuetan.
- Hizkuntza argi eta ulergarrirako jarraibideak.
Irisgarritasunaren ILUNION zigilua: BBVA online banka mugikorra
Kutxazain erraza
Gero eta gehiago dira gure sarean interfaze sinplifikatu eta audio bidez gidatu daitezkeen kutxazainak. Ezagutu gehiago BBVA kutxazainetan audioz gidatutako asistentziari buruz.
Gainera, “Dirua atera”, “Saldoa kontsultatu” eta “PINa aldatu” eragiketak gaitu ditugu, erabiltzaileak bere telefono mugikorra pantaila-irakurgailu gisa edo Braille linea batera konektatuta erabil dezan.