Noiz hasi ahal izango naiz kontuarekin eragiketak egiten?

Ezagutu kontua aktibatzeko dagokizun epealdia

Bezeroek eta bezeroak ez direnek BBVA kontuak kontrata ditzakete bbva.es webgunean edo BBVA aplikazioaren bidez.

Kontua operatibo izateak esan nahi du dagoeneko aktibatuta dagoela normaltasunez erabiltzeko:

  • Transferentziak edo diru-sarrerak jasotzea.
  • Komisiorik gabe zordunketa bidezko diru-ateratzeagatik BBVAren kutxazain automatikoen sare guztian.
  • Mugimenduak eta kontuaren egoera kontsultatzea.
  • Mota guztietako kobratzeak, ordainketak eta helbideratzeak online egitea.
  • Mugikorretik egindako kudeaketak; esaterako, txartelak piztu eta itzaltzea, eskudirua kutxazainera bidaltzea SMS baten bitartez.

Zenbat denbora behar da kontua erabilgarri egoteko?

Epeak aldatu egingo dira bezeroa bazara edo ez eta hori kontratatzeko aukeratutako prozesuaren arabera (bezero berria bazara): mugikorretik edo webetik.

Bezeroa ez bazara...

Zure kontua kontratatzea erabakitzen baduzu BBVA aplikazioaren bidez, berehala izango duzu kontua erabilgarri: behin prozesua zuzen amaitzen duzunean eta zure nortasuna bideodei baten bitartez egiaztatzen dugunean.

Bezeroa bazara...

Kontu berri bat kontratatzen baduzu, hasieratik erabil dezakezu.

Bezeroa ez bazara...

Zure kontua bbva.es webgunearen bidez kontratatzea erabakitzen baduzu, lehenik bezero bilakatu behar duzu eta osatu egin beharko dituzu adieraziko dizkizugun datuak.

Zure kontua erabilgarri izateko hurrengoa egin beharko duzu:

1. Zure identifikazioa osatzea.

a) "Mezularia" aukera hautatu baduzu, gogoratu zurekin harremanetan jarriko direla alta-prozesuan erregistratu zenuen mugikor-zenbakiaren bitartez.

b) "Kontu-zenbakia" aukera hautatu baduzu, ez duzu ezer egin behar. Soilik falta dena da zure jatorrizko bankuak BBVAn erregistratutako datuak zure nortasunarekin bat egiten dutela baieztatzea.

2. Eskatutako dokumentazioa bidaltzea:

- Ez baduzu erantsi zure nortasun-agiria (zure NAN/AIZaren argazkia edo eskaneatua), bidali egin beharko duzu hurrengo helbidera: altaclientes@bbva.com

- Kasu batzuetan beste mota bateko dokumentazioa eska daiteke. Gogoratu entregatzeke duzun dokumentazioa kontsulta dezakezula bbva.es-en zure sarrerako gakoekin (NANa + Pasahitza) sartuz. Dokumentazioa ondo bidaltzen eta identifikatzen bada, kontua erabilgarri egongo da 7 eta 10 eguneko epean

Bezeroa bazara...

bbva.es webgunearen bidez kontu berri bat kontratatzen baduzu, hasieratik erabil dezakezu.

Prozesuaren egoera ezagutu nahi duzu?

Bezero gisa alta emateko prozesuaren egoera ezagutu nahi baduzu: 

  • Sartu bbva.es-era edo BBVAren aplikaziora zure sarrerako gakoekin (NANa + Pasahitza).
  • Hasierako pantailan prozesuaren egoera ikusi ahal izango duzu, eta bidali gabeko dokumenturik ez duzula egiaztatu.
  • Dokumenturen bat entregatzeke baldin baduzu aukeratu egin dezakezu bidalketa modua eta identifikazioa (mezularia, e-maila, etab.).