Finançament agrari

Demana finançament en condicions especials per poder continuar creixent

  • Agropréstec campanya i cria al 0% d'interès.
  • Comissió d'obertura: 2% i TAE 2,23%.
  • A més, podràs aconseguir una llicència per a NAX (NAX-BBVA), sense cost durant un any.

Si domicilies els teus ingressos agro i/o domicilies la teva PAC amb nosaltres, podràs disposar de liquiditat per al dia a dia del teu negoci agrari.

Condicions especials de finançament, per domiciliació de la PAC i ingressos Agro a BBVA

T'expliquem com millorar la teva explotació

Si domicilies els teus ingressos Agro per un import mínim de 10.000 € al BBVA fins al 31/05/2026, podràs demanar l'Agropréstec Campanya i Cria, sense interessos i amb una comissió d'obertura del 2%. Finançament subjecte a aprovació prèvia per part de BBVA.

  • Exemple d'Agropréstec Campanya i Cria de 20.000 € contractat el 4/02/2026 amb amortització total el 4/01/2027. Comissió d'obertura 400 €; TIN 0%, TAE del 2,23%. Total a tornar, 20.000 €.
  • Promo Llicència NAX-BBVA durant un any, als 3.000 primers clients que obtinguin ingressos Agro o domiciliïn els seus ajuts PAC 2026 en un compte de BBVA entre el febrer i el maig del 2026 per un import mínim de 10.000 €. El valor brut de la llicència és de 100 € (subjecte a retenció fiscal del 19%, que assumirà el Banc). BBVA no es fa responsable de possibles canvis legals en matèria tributària.

Necessites més informació?

Avançament DUN
Demanar