L'eina de constitució d'empreses de BBVA és una solució digital dissenyada per acompanyar emprenedors que volen crear una empresa a Espanya.
Permet la realització del procés de constitució en línia (des de l'elecció de la forma jurídica a la signatura final), connectant aquesta posada en marxa legal del negoci amb l'obertura d'un compte bancari per a empreses. Per això, en determinats moments del procés, si ho necessita, l'usuari tindrà l'ajuda dels gestors especialitzats de l'assessoria Ajuda T Pimes.
D'aquesta manera, l'emprenedor pot avançar de manera més senzilla, amb orientació i sense necessitat de gestionar separadament els passos vinculats a la creació i operativa inicial de l'empresa.