Como funciona o software de autosinatura para a alta en liña da túa empresa

Descubre como utilizar o programa de sinatura electrónica e dá de alta á túa empresa pola Internet ao instante.
Cada vez son máis as empresas e particulares que deciden realizar os seus trámites burocráticos pola Internet. Entre eles encóntrase a alta en liña, proceso que require a identificación da entidade que a solicita (como calquera outro rexistro que se realice). Para iso, é imprescindible ter instalado no equipo informático un software de autosinatura. Neste artigo, contámosche como conseguiro e como funciona, de xeito que poidas realizar a alta en liña da túa empresa de maneira rápida e sinxela.
Top Alto En liña Empresas Top Alto En liña Empresas
Alta En liña Empresas
Estrea banco coa Conta Negocios Bienvenida, sen comisións e alta 100 % En liña.

Que é e para que utilízase o software de autosinatura?

Esta ferramenta ofrece ao usuario un sistema de autenticación que lle permite asinar calquera tipo de documento desde o seu propio equipo. O usuario indica que ficheiro quere asinar e a aplicación escolle automaticamente o formato de sinatura que debe aplicar, despexando así calquera posible dúbida técnica. A autosinatura permite a identificación do asinante e garante a integridade dos datos e o non repudio. Ademais, trátase dun sistema seguro e fiable, pois non almacena ningún tipo de información persoal.

Como conseguir o software de autosinatura

Pódese obter a través da páxina do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas. Esta é, sen dúbida, a opción máis sinxela e versátil, pois ofrece a posibilidade de asinar calquera tipo de documento desde o propio navegador e sen necesidade de utilizar o compoñente de sinatura Miniapplet. Desta forma, o usuario pode realizar trámites e xestións coa administración independentemente de se o seu navegador é compatible ou non co devandito compoñente. Ademais, o software de autosinatura permite o uso de dispositivos externos, como tarxetas intelixentes, e de dispositivos USB configurados no propio equipo, como o DNI Electrónico (DNIe).

Este sistema de sinatura electrónica pódese descargar no Portal de Administración Electrónica (PAE), existindo diferentes versións do mesmo para os distintos sistemas operativos (Windows, Linux e Mac). Para proceder á instalación e execución no equipo, é necesario dispor de permisos de administrador. Unha vez que se descargase o ficheiro, débese aceptar o acordo de licenza para poder continuar coa instalación. Ao final da mesma, instalarase tamén un certificado SSL que garante a seguridade na transferencia de datos. 

Ademais, os usuarios tamén teñen a posibilidade de descargar un manual que explica detalladamente o procedemento.

Como e para que trámites utilízase?

Para poder asinar co software de autosinatura, é necesario contar cun certificado electrónico. Por este motivo, cando se executa por primeira vez, o programa comproba se existen lectores de tarxeta intelixente instalados no sistema , pois son os que posibilitan a sinatura con DNI Electrónico ou con calquera outro certificado

Ao abrir o programa, aparece unha xanela de benvida que convida o usuario a subir o arquivo que desexa asinar. Para iso, deberá localizarse primeiro no disco duro do equipo. Unha vez que se subise o documento, a aplicación avisa o usuario de que ten a posibilidade de engadir datos persoais, como o nome ou o Documento Nacional de Identidade, e convídalle a comprobar as políticas de seguridade e protección de datos do receptor antes de asinar e enviar o arquivo.

No referente á súa aplicación, os sistemas de sinatura electrónica adoítanse utilizar para tramitar as seguintes xestións:

  • Realización da Declaración da Renda a través da Internet.
  • Solicitudes nos rexistros electrónicos administrativos.
  • Solicitude da vida laboral.
  • Recepción de notificacións electrónicas.
  • Sinatura de correos electrónicos.
  • Sinatura de facturas electrónicas.

Ademais, á hora de abrir unha conta bancaria para empresas, o software de autosinatura permite constatar a información relativa á empresa, axilizando así todo o proceso.

Central Alta En liña Empresas Central Alta En liña Empresas
Queres estrear banco para o teu negocio?
Faino coa nosa Alta En liña para Empresas, sen comisións

Se queres dar de alta en liña á túa empresa, en O BBVA che pómoso fácil. O noso novo sistema de alta en liña permíteche corroborar, mediante un sinxelo proceso de sinatura electrónica, a autenticidade dos datos proporcionados ao banco no momento de dar de alta á túa empresa. A principal vantaxe de ter instalado o software de autosinatura radica na posibilidade de autenticar calquera tipo de trámite sen saír de casa e de maneira totalmente segura. 

Se queres coñecer máis información sobre a nova alta en liña de O BBVA para empresas, a cal podes realizar 100 % en liña (o que evita que teñas que acudir á túa oficina) e nuns poucos minutos, baixo o máximo estándares de seguridade. Visita bbva.es ou ponche en contacto coa túa oficina BBVA máis próxima.

CTA Alta En liña Empresas CTA Alta En liña Empresas
2 - Alta En liña Empresas - Tamén podería interesarche 2 - Alta En liña Empresas - Tamén podería interesarche

Tamén che podería interesar

  • Descubre as vantaxes de contratar unha conta para o teu negocio sen necesidade de ter que acudir á túa oficina.
  • O certificado dixital permite realizar as xestións administrativas da túa empresa de forma máis cómoda e áxil.
  • Explicámosche como podes abrir a conta bancaria da túa empresa a través da Internet en poucos minutos e de forma sinxela.