Instal·lació de plaques solars
Instal·la plaques solars amb el nostre col·laborador energètic, finança amb BBVA sense comissió d'obertura si ho necessites i gaudeix d'una llar més eficient.
A més d'un acompanyament complet en tot el procés amb el nostre partner, t'oferim un préstec amb condicions especials.
L'oferta d'instal·lació no està vinculada al finançament. No hi ha cap obligació de contractar conjuntament la instal·lació de plaques d'IBERDROLA i el finançament que pugui oferir BBVA per instal·lar-les.
Si decideixes finançar la instal·lació, has de tenir en compte que la petició, la concessió i l'import màxim estaran subjectes a l'aprovació de riscos per part de BBVA. Vigència de l'oferta de finançament: 30/09/2026. El preu serà $${tinBon} % TIN fix ($${taeBon} % TAE). Import: des de 3.000 € fins a 75.000 €. Termini: des de 12 mesos fins a 15 anys. Sense comissió d'obertura i sense comissió de cancel·lació. Pagament de la quota mensual: l'últim dia de cada mes. Pagament domiciliat en un compte de BBVA.