Chatbot, què és i per a què serveix

La intel·ligència artificial al teu servei.
Un dels grans invents que ha comportat la intel·ligència artificial ha estat la invenció dels chatbots. Aquests instruments fan ús de la intel·ligència artificial per comunicar-se de forma eficaç amb l'usuari i resoldre els dubtes que aquest pugui tenir. A BBVA hem desenvolupat un chatbot que serveix d'assistent virtual a tots els clients de la nostra app de banca mòbil i els ajuda a operar i gestionar les seves finances en el dia a dia. Si vols saber més coses sobre aquesta nova eina i sobre els seus avantatges, continua llegint.
Bàner Superior Biometria Bàner Superior Biometria
Unifica la teva operativa a l'aplicació de BBVA
Fes tot el que necessites des del mòbil de manera fàcil i còmoda.

Què és un chatbot

Els chatbots són aplicacions d'intel·ligència artificial que poden mantenir converses amb els usuaris i donar respostes automàtiques a les preguntes que se'ls plantegen a partir de les dades emmagatzemades en la seva memòria i gràcies a la seva capacitat d'aprenentatge automàtic. Han nascut com a eines per millorar l'experiència dels usuaris, ja que poden oferir resposta a moltes de les seves preguntes mitjançant una interacció personalitzada i senzilla.

El chatbot és, al cap i a la fi, una tecnologia que serveix com a pont d'interacció entre els usuaris i els programes informàtics d'ajuda. El seu gran avantatge es basa en el fet que eviten que l'usuari hagi de navegar a través de l'aplicació per obtenir informació sobre un tema en concret: tan sols plantejant la seva pregunta, el chatbot busca els resultats a la seva base de dades i ofereix la informació correcta. Així mateix, encara que gran part dels chatbots estan dissenyats per respondre a les qüestions que plantegen els usuaris, hi ha chatbots més avançats capaços de fer accions concretes de forma automatitzada, com si es tractés d'un assistent personal.

Descobreix el nou chatbot de l'app BBVA

Conscients dels avantatges que poden oferir als usuaris, a BBVA hem desenvolupat un chatbot que funciona com un assistent personal integrat en l'app BBVA per oferir-te una millor experiència en la gestió de les teves finances, resoldre els teus dubtes, i oferir-te informació financera de manera senzilla i sense necessitat que et moguis del teu domicili. Aquest chatbot t'apropa d'una manera diferent tota la informació financera allotjada a la teva app de banca mòbil: mitjançant una conversa més humana i en un llenguatge quotidià, senzill i més pròxim.

Per interactuar amb el chatbot, només has de prémer la segona icona (3 barres) que hi ha a la part inferior de la pantalla i a continuació se't desplegarà un text ("Parla amb Bibot") a la part superior. A més d'oferir-te tota la informació de les teves despeses i ingressos, t'avisa de l'ingrés de les teves nòmines i de les despeses no habituals; t'ofereix pressupostos recomanats basats en una previsió del mes en curs o del mes següent; et proposa moments d'estalvi en funció de la situació financera del teu compte; et suggereix productes a la teva mida que poden ser molt avantatjosos per a tu, i t'informa de promocions personalitzades en funció de la tendència de despeses que tinguis registrada. A més, ha estat dissenyat per respectar la teva privacitat. Per aquest motiu, únicament té accés a la informació dels comptes i targetes que tinguis a la teva àrea privada de Bconomy.

Bàner Central Biometria Bàner Central Biometria
Descobreix la Banca en línia de BBVA
Aprofita totes les funcionalitats que t'oferim i que et permetran fer les teves operacions diàries des del mòbil.

Quan comencis una conversa amb aquest amable chatbot també t'explicarà els conceptes que a vegades resulten difícils d'entendre, com per exemple, què és una despesa fixa o una despesa variable. A més de ser un gran assistent personal, també és una eina didàctica i interactiva que t'ajuda a comprendre el dia a dia de les teves finances de manera senzilla, perquè siguis capaç de prendre decisions encertades.

Els clients que ja fan ús del chatbot el defineixen com una eina simpàtica que els acosta la seva informació financera de forma entretinguda. Alguns afirmen que aquesta tecnologia és de gran ajuda per a la gent gran, que encara no està massa familiaritzada amb la navegació de les apps, ja que els proporciona la informació que necessiten fàcilment. A més, és especialment útil per a aquells clients que van amb el temps just, perquè els estalvia el temps de navegació dedicat a buscar informació i fer operacions i els dona tota la informació que necessiten tan sols fent una pregunta al robot.

A BBVA volem que els nostres clients puguin gestionar les seves finances de la manera més senzilla i eficient possible. Per aquest motiu, t'animem a entrar a bbva.es i a baixar-te la millor app de banca mòbil d'Europa. Comença a gaudir avui mateix dels grans avantatges que té ser client de BBVA i estalvia temps i preocupacions en la gestió dels teus comptes.

CTA Biometria CTA Biometria
Targetes - També et podria interessar Targetes - També et podria interessar

També et podria interessar

  • T'expliquem com pots utilitzar aquest servei per treure diners d'un caixer sense portar una targeta a sobre.
  • A BBVA t'expliquem les diferències entre una targeta de crèdit i una de dèbit d'una forma clara i senzilla.
  • T'expliquem com ingressar diners en un caixer perquè puguis fer-ho sempre que vulguis.
Targetes - Eines Targetes - Eines

Eines de targetes

  • Coneix les característiques de cadascuna de les targetes que BBVA té per a tu gràcies a aquest comparador.