Nola jakin dezaket nire bulegoak kutxako txandarik duen?

Zure bulegoak "Kutxako txanda" zerbitzua duen jakiteko egin beharreko urratsak azaltzen dizugu.
Zure bulegoak kutxako txandarik duen jakiteko bbva.es webgunean edo BBVA aplikazioaren bitartez zer urrats egin behar dituzun azaltzen dizugu.

1. Sartu zure Eremu pribatura BBVA.es-en

2. Idatzi sarbide gakoak

3. Sartu "Nire kudeatzailea" atalean (goiburuko menu urdinean)

4. Hautatu "Eskatu txanda kutxan" aukera

5. Bilatzailean, sartu zure kontuko zenbakian 9tik 12ra bitarte agertzen diren posizioak.

        - Adibidea: ES600182 9465 69 0206224622 kontuan, hauek dira 9-12 posizioak: 9465

6. Bilatzailean ageri den bulegoan, sakatu "Onartu"

        a. Zure bulegoak kutxako txandarik badu, bertatik eskatu ahal izango duzu

        b. Zure bulegoak ez badu kutxako txandarik, jakinarazpen batek horren berri emango dizu eta beste bulego bat bilatu beharko duzu


1. Sartu zure Eremu pribatura BBVA aplikazioan

2. Idatzi sarbide gakoak

3. "Nire kudeatzailea" atalean (beheko aldean, pertsona irudi baten bidez adierazita), aukeratu "Eskatu txanda kutxan"

4. Bilatzailean, sartu zure kontu zenbakiaren 9tik 12ra arteko posizioak

5. Bilatzailean ageri den bulegoan, sakatu "Onartu"

        a. Zure bulegoak kutxako txandarik badu, bertatik eskatu ahal izango duzu

        b. Zure bulegoak ez badu kutxako txandarik, jakinarazpen batek horren berri emango dizu eta beste bulego bat bilatu beharko duzu