Token mòbil: activació i desbloqueig

Activar token en el mòbil

Seguint aquests passos tan senzills:

El teu dispositiu de seguretat o token mòbil, necessari per a la signatura d'operacions, s'activa mitjançant l'app de banca en línia empreses.
  • Un cop hagis baixat i instal·lat l'app de banca en línia empreses des del market corresponent, introdueix les teves claus habituals d'accés a la versió web.
  • El sistema detectarà automàticament que el token mòbil està pendent d'activació i et guiarà en aquest procés.
  • En dos passos, podràs signar operacions amb teu token mòbil:
    • Hauràs d'introduir el codi d'activació que et farem arribar per SMS (al número de telèfon indicat a la banca en línia).
    • I assignar un nom que et permeti identificar-lo fàcilment (l'aplicació permet disposar de diversos tokens corresponents a diferents comptes de banca en línia empreses en un mateix telèfon). Recorda aquest nom, perquè el necessitaràs cada vegada que sol·licitis el codi de seguretat per a la signatura d'operacions.

 

Per què és important?

Doblement protegit.

La teva banca en línia disposa del doble factor de seguretat. Per això, el sistema et demanarà que introdueixis el codi generat pel teu dispositiu de seguretat (token al mòbil), activat a través de l'app:
  • En l'accés, cada 90 dies.
  • En la consulta de <Saldos i moviments> amb una antiguitat superior a 90 dies.
  • En la signatura d'operacions i validació en el circuit d'usuaris.

L'autorització d'ordres a l'app és més senzilla, ja que el token hi està integrat: accedeix a <Signatures i fitxers> i selecciona l'operació en qüestió.

Desbloqueig de token mòbil

T'ajudarem a recuperar-lo

Si intentes signar una operació i banca en línia empreses t'informa que el teu token mòbil està bloquejat per superar els intents permesos, has de contactar amb el servei d'atenció al client (91 224 98 02).