As estratexias de expansión e diversificación na empresa

Mostrámosche diferentes opcións de desenvolvemento empresarial

Durante toda a vida da empresa ten lugar nela un proceso continuo de desenvolvemento que ten como obxectivo aproveitar as oportunidades de negocio que xorden no mercado para obter maiores beneficios. Neste artigo imos detallar as diversas posibilidades de desenvolvemento ou estratexias que existen.

O desenvolvemento empresarial implica a ampliación das actividades da empresa. Este proceso pode ter lugar sen modificar o tipo de produtos nin a actividade principal, intentando mellorar os procesos produtivos e aumentar as vendas (expansión) ou ben ampliando o campo de actividades (diversificación).

Báner superior Préstamo Online Negocios Báner superior Préstamo Online Negocios
Préstamo Online Negocios BBVA
Contratación sinxela e inmediata, sen documentación económica.

Estratexias de expansión

A expansión é unha forma de desenvolvemento empresarial que se basea en intensificar o esforzo na actividade actual da empresa. En función do mantemento ou non do mercado actual e a mellora dos produtos ofrecidos, pódese distinguir entre as seguintes estratexias de expansión:

1. Penetración no mercado: baséase no aumento das vendas utilizando técnicas de mercadotecnia para buscar novos clientes.

2. Desenvolvemento de mercado: neste caso trátase de buscar novos mercados para o noso produto, incluso noutros países (empresas multinacionais).

3. Desenvolvemento de produtos: hai empresas que deciden mellorar os seus produtos tradicionais, facendo que evolucionen, como pode facer un fabricante de ferramentas que deseñe mangos especiais que se adapten á forma da man dos traballadores, para facer máis cómodo o seu manexo.

Estratexias de diversificación

As estratexias de expansión teñen en común o mantemento dos produtos e a actividade principal da empresa. No entanto, existe outra posibilidade: por exemplo, unha empresa que se dedique á distribución de material de oficina podería ampliar o seu campo de actividades á distribución de mobiliario, tanto para empresas como para particulares. Neste caso, a devandita empresa estaría diversificando a súa actividade.

A través da diversificación das súas actividades, as empresas introdúcense en novos mercados, ofertando novos produtos correspondentes a campos de actuación diferentes.

Grazas á diversificación, as empresas aproveitan plenamente os seus recursos produtivos: por exemplo, o distribuidor de material de oficina pode utilizar o seu almacén e o seu persoal para a distribución de mobles, pois ao fin e ao cabo son non son actividades tan distintas. Ademais, pode ofrecer estes produtos aos seus clientes actuais, aproveitando que son empresas e, do mesmo modo que necesitan material de oficina, poden necesitar renovar o seu mobiliario.

Báner central Préstamo Online Negocios Báner central Préstamo Online Negocios
Financia os teus investimentos
Coñece o Préstamo Online para negocios.

Neste exemplo a empresa diversificouse a unha actividade afín á que realizaba (diversificación homoxénea). Tamén hai casos de diversificación nos que as empresas se introducen en sectores que non teñen nada que ver coa súa actividade principal (diversificación heteroxénea). Por exemplo, un hipermercado que ofreza aos seus clientes seguros de automóbiles.

Unha modalidade de diversificación moi empregada é a denominada integración vertical, que se dá cando unha empresa realiza todos os procesos da cadea produtiva, desde a obtención da materia prima ata a distribución dos produtos aos clientes.

CTA Préstamo Online Negocios CTA Préstamo Online Negocios
Empresas - Tamén che podería interesar Empresas - Tamén che podería interesar

Tamén che podería interesar

  • Contámosche cales son os distintos criterios para clasificar unha empresa en función do seu tamaño.
  • Explicámosche como axudan a establecer os impostos que debe pagar cada traballador en función dos seus ingresos
  • Contámosche todos os detalles que precisas saber sobre esta asociación estratéxica temporal.