Co obxectivo de cumprir cos requisitos de documentación fixados para autónomos e pemes polo Instituto de Crédito Oficial, de agora en diante ICO, a continuación detállanse os documentos necesarios para tramitar a liña de avais Real decreto-lei 8/2020, de 17 de marzo.
Documentación que se debe presentar ao BBVA:
- Contas anuais do exercicio 2019 (formuladas ou aprobadas) para pemes (en caso de non as ter, as do último exercicio pechado) e declaración da renda 2019 para autónomos (actividade económica).
- Modelo 390 de declaración anual de IVE correspondente ao exercicio 2019.
- Informe de auditoría do exercicio 2019 se a empresa estivese obrigada.
- Certificado de estar ao corrente nas obrigas tributarias e na Seguridade Social (dispoñible telematicamente en www.agenciatributaria.es).
Documentación adicional para enviar ao ICO desde o BBVA:
- Verificación do Rexistro Público Concursal na que se acredite que a parte financiada non está no momento da solicitude en situación concursal (dispoñible telematicamente en https://www.publicidadconcursal.es/concursal-web/).
- Xustificación de destino da empresa dos fondos avalados (soldos, salarios, provedores, obrigas tributarias, obrigas financeiras, alugueiros e outras necesidades de financiamento, etc). Este documento será facilitado para asinar no BBVA.
- Autorización do cliente ao ICO para poder solicitar CIRBE no vindeiro 31/12/2020. Este documento será facilitado para asinar no BBVA.
- Anexo Declaración axudas suxeitas ao regulamento "de minimis". Este documento será facilitado para asinar no BBVA.
No caso de empresas non pemes, de operacións superiores a 1.500.000 €, ou cando non sexa aplicable o réxime "de minimis", será preciso presentar ao ICO documentación adicional. Os xestores BBVA indicarán en cada caso que documentos adicionais se deberán presentar.