Zer da eta nola funtzionatzen du mezulariaren zerbitzuak BBVAn online bezero gisa alta ematean?

Azaldu egingo dizugu zertan datzan eta nolakoa den mezularitza zerbitzuaren funtzionamenduan BBVA online bezeroaren alta egitean.

Zer da mezulari bat:

Mezularia da bezero berrien identifikazio-moduetako bat. Identifikazioaren bidez, kontuaren titularraren nortasuna identifika dezakegu kontua abian jarri baino lehen. Mezularia pertsona fisiko bat da, eta BBVArekin elkarlanean aritzen diren mezularitza-enpresa batean egiten du lan. Pertsona hau arduratuko da kontuaren titularra zarela egiaztatzeaz.

Kontuarekin eragiketak egin ditzakezun ala ez jakiteko informazio gehiago nahi baduzu, egin klik hemen. 

Nola funtzionatzen du mezulariaren zerbitzuak BBVA bezeroaren online altan:
  • "Mezularia" aukera hautatu baduzu, prozesuaren amaieran telefono zenbaki bat erakutsiko dizugu pantailan, BBVArekin lan egiten duen mezularitza enpresarekin harremanetan jar zaitezen. 
    • Arrazoiren bat medio ezin izan baduzu mezularitza-enpresarekin harremanetan jarri hitzordua finkatzeko, haiek jarriko dira zurekin harremanetan; telefono mugikorrera deituko dizute, dokumentazioa jasotzeko data eta ordua adosteko. 
  • Hitzordua jarri behar duzu zuk adierazten duzun helbidean, eta haiek joango dira dokumentazioaren bila. 
  • Eman dituzun datuak alderatu ondoren, mezu elektroniko bat jasoko duzu helbide elektronikoan, eta SMS mezu bat mugikor zenbakian, kontua abian dagoela jakinarazteko eta diru-sarrerak eta gastuak normaltasun osoz egin daitezkeela jakiteko. Halaber, zure posizio orokorrera sartu ahal izango duzu zure txartelaren jaulkipena egiaztatzeko.