Nola funtzionatzen el software de autofirma para el alta online zure enpresaren

Aurkitzen nola erabili el programa de sinatzen elektronika eta alta ematen a zure enpresa Internet Bidez berehala.
Gero eta dira gehiago las enpresa eta partikular egitea erabakitzen dutena bere izapide burokratiko Internet Bidez. Sartu dago el alta online, prozesu behar duena la identifikazio de la erakunde la eskatzen (bezala beste erregistro egin dena). Horretarako, da nahitaezko izan instalatuta en el ekipamendu informatiko bat software de autofirma. Artikulu honetan, zuri kontatzen nola conseguirlo eta nola funtzionatzen, beraz egin ahal duzu el alta online era azkar eta arruntaren zure enpresaren.
Top Alta Online Enpresa Top Alta Online Enpresa
Alta Online Enpresa
Estreinatzen banku Negozio Kontuarekin Bienvenida, komisiorik gabe eta alta% 100 Online.

Zer da eta zertarako erabiltzen el software de autofirma?

Hau tresna eskaintzen al erabiltzaile bat sistema de autentifikazio sinatzeko aukera ematen diona edozein mota dokumentu bere taldeberetik. El erabiltzaile adierazten zer fitxategi sinatu nahi du eta la aplikazio hautatzen automatikoki el formatu de sinatzen ezarri behar duena, horrela garbitzen edozein posible zalantza teknika. La autofirma aukera ematen la identifikazio sinatzailearen eta bermatzen la segurtasun de lo datu eta el ez arbuiatzen. Gainera, da bat sistema seguru eta fidagarri, ba ez gordetzen ningún informazio langile.

Nola lortu el software de autofirma

Orrialdearen bidez lortu ahal da del Ogasun Ministerio eta Herri Administrazio . Hau da, zalantzarik gabe, la aukera arrunt eta aldakorra, ba eskaintzen la aukera de sinatu edozein mota dokumentu nabigatzaile beretik eta beharrik gabe de erabili el osagai de sinatzen Miniapplet. Honela, el erabiltzaile egin ahal du izapide eta kudeaketa administrazioarekin alde batera utzita si bere nabigatzaile da bateragarri edo ez esandako osagaiarekin. Gainera, el software de autofirma aukera ematen el erabilera kanpoko gailuen, bezala txartel azkar, eta USB gailuen konfiguratuta talde berean, bezala el NAN Elektroniko (NANe).

Hau sistema de sinatzen elektronika deskargatu ahal da en el Atari Administrazio Elektronikoaren (PAE), izanez desberdin bertsio del bera sistema eragile desberdinetarako (Windows, Linux eta Mac). Para burutu la instalazio eta exekuzio taldean, behar da izan baimen administratzailearen. Deskargatu ondoren el fitxategi, onartu behar da el hitzarmen de lizentzia jarraitu ahal izateko instalazioarekin. Beraren amaieran, instalatuko da ere bat ziurtatuta SSL bermatzen la segurtasun en la transferentzia de datu. 

Bagainera, lo erabiltzaile ere dute la aukera de deskargatu bat eskuliburu azaltzen xeheki el prozedura.

Nola eta zertarako izapide erabiltzen?

Sinatu ahal izateko softwarearekin de autofirma, behar da izan bat ziurtatuta elektroniko. Hau dela eta, lehenengoz, exekutatzen denean el programa egiaztatzen si daude irakurle txartel azkarraren instalatuta en el sistema, ba dira lo ahalbidetzen la sinatzen NAN Elektronikoarekin edo beste ziurtatutako batekin

Irekitzean el programa, agertzen da bat leiho de ongietorri gonbidatzen al erabiltzaile a igo el artxibo sinatu nahi duena. Horretarako, behar izango du localizarse lehen en el disko gogor taldearen. Altxatu ondoren el dokumentu, la aplikazio esaten al erabiltzaile daukana la aukera de gehitu datu pertsonal, bezala el izen edo el Nortasun Agiri nazional, eta berari gonbidatzen a egiaztatu las politika de segurtasun eta datu-babes del hartzaile sinatu eta bidali baino lehen el artxibo.

Bere aplikazioari dagokienez, lo sistema de sinatzen elektronika erabili ohi dute para izapidetu las hurrengo kudeaketa:

  • Egite de la Errenta-Aitorpen Interneten bidez.
  • Eskaera erregistro elektroniko administratiboetan.
  • Eskaera de la lan-bizitza .
  • Harrera jakinarazpen elektronikoen.
  • Sinatzen posta elektronikoen.
  • Sinatzen faktura elektronikoen.

Gainera, irekitzeko orduan bat banku-kontu para enpresa, el software de autofirma egiaztatzeko aukera ematen du la informazio enpresari buruzko, horrela arintzen guzti el prozesu.

Zentral Alta Online Enpresa Zentral Alta Online Enpresa
Estreinatu nahi duzu banku zure negoziorako?
Hazlo gure Altarekin Online para Enpresa, komisiorik gabe

Online alta eman nahi baduzu a zure enpresa, BBVAn zuri lo jartzen erraz. Gure berri sistema de alta online zuri baieztatzeko aukera ematen du, prozesu arrunt baten bidez de sinatzen elektronika, la egiazkotasun de lo datu emanda al banku alta emateko unean a zure enpresa. La nagusi abantaila de izan instalatuta el software de autofirma errotzen en la aukera de kautotu edozein mota izapide atera gabe de etxe eta de era erabat seguru. 

Nahi baduzu ezagutu gehiago informazio inguru la berri alta online de BBVA para enpresa, eta hau% 100 egin ahal duzu online (saihesten zure bulegora joan behar duzuna) eta batzuetan gutxi minutu, maximoaren azpian estandar de segurtasun. Bisitatzen du bbva.es edo ponte zure bulegoarekin kontaktuan BBVA gehiago hurbil.

ERREPIDE Alta Online Enpresa ERREPIDE Alta Online Enpresa
2 - Alta Online Enpresa - Ere ahal izango luke interesarte 2 - Alta Online Enpresa - Ere ahal izango luke interesarte

Honek ere interesatu zaitzake

  • Aurkitzen las abantaila de kontratatu bat kontu beharrik gabe zure negoziorako de zure bulegora joan behar izan.
  • El egiaztagiri digital egiteko aukera ematen du las kudeaketa administratibo zure enpresaren de era eroso eta bizkorra.
  • Zuri azaltzen nola ireki ahal duzu la banku-kontu Interneten bidez zure enpresaren minutu gutxitan eta era arruntaren.