BBVA Autorenting redueix a la meitat la quota dels seus clients més afectats per la covid-19 a Espanya durant tres mesos

BBVA Autorenting oferirà una mesura de suport a tots els clients que s'estan veient afectats per la crisi del coronavirus. Aquesta mesura es desenvoluparà a través de tres solucions unides entre si, però diferenciades en el temps. En concret, aplicarà una reducció del 50% de la quota que paguen els seus clients durant tres mesos (d'abril a juny); una bonificació del 10% un cop expiri aquesta primera solució i fins al venciment del contracte; i, finalment, una ampliació de 12 mesos del contracte, a partir de la qual els clients recuperaran la quota inicial.

BBVA Autorenting vol ajudar així tots els seus clients perquè puguin afrontar millor la seva situació econòmica, especialment aquells que s'estan veient afectats per l'expansió de la covid-19. A més, ha contactat amb ells per correu electrònic i per telèfon per saber en quina situació es troben, informar-los d'aquestes mesures i oferir-los el seu suport en aquests moments.

La forma d'acollir-se a aquestes noves solucions és, a més, senzilla. Els interessats poden fer-ho per correu electrònic (coronavid.facturacion@bbvaautorenting.es), i llavors s'iniciarà el procés necessari per al canvi de condicions del contracte de rènting.

Els clients no hauran de tornar el 50% que deixaran de pagar des d'aquest mes d'abril i fins al pròxim mes de juny, i BBVA Autorenting assumirà aquest cost perquè els clients puguin fer front amb més liquiditat a la crisi. Aquestes mesures s'articularan mitjançant una novació dels contractes.

BBVA Autorenting
Els teus especialistes en rènting.