Què és i com funciona el servei de missatger en l'alta de client en línia BBVA?

T'expliquem en què consisteix i com funciona el servei de missatger en l'alta de client en línia BBVA.

Què és un missatger:

Un missatger és una de les formes d'identificació de clients nous. La identificació ens permet constatar la identitat del titular del compte abans que sigui operatiu. El missatger és una persona física d'una de les empreses de missatgeria que treballa amb BBVA. Aquesta persona s'encarregarà de verificar que tu ets la persona titular del compte.

Si vols més informació sobre com saber si el teu compte és operatiu o no, fes clic aquí. 

Com funciona el servei de missatger en l'alta de client en línia BBVA:
  • Si has triat l'opció de “Missatger”, al final del procés et mostrarem en pantalla un número de telèfon perquè et posis en contacte amb l'empresa de missatgeria que treballa amb BBVA. 
    • Si per algun motiu no has pogut contactar amb l'empresa de missatgeria per concretar una cita, ells es posaran en contacte amb tu trucant-te al teu telèfon mòbil per intentar tancar la data i l'hora de la recollida de la teva documentació. 
  • Hauràs de concertar una cita a l'adreça que indiquis i passaran a recollir la teva documentació. 
  • Després de comparar les dades aportades, rebràs un correu electrònic a la teva adreça electrònica i un SMS al teu mòbil per notificar-te que el teu compte ja és operatiu per fer-hi ingressos i despeses amb tota la normalitat. Així mateix, podràs accedir a la teva posició global per verificar l'estat d'emissió de la teva targeta.